lördag 9 maj 2009

Super Petals

Jag köpte de här "super petals" från http://www.fineflowersinminiature.com/ De är gjorda i något slags tunnt nylontyg och laserritade på underlaget. Det är bara att dra loss dem. Jag tyckte färgen var lite för blek så jag har färgat dem lite mörkare grönt. English: I bought these "super petals" from http://www.fineflowersinminiature.com/ They are lasercuts and the material seems to be some kind of nylontissue. I painted them because I thought the colour was a little bit too pale. Här har jag provat och bara stuckit ner dem i en kruka. This is how they look in a flowerpot
Så här blev det när de fick flytta upp till antikvitetsavdelningen i min franska miljö.
Jag tycker de är ganska fina men jag borde kanske ha gjort färgen ännu mörkare.
And this is the final result - I think they look quite good, but maybe I should have
given them a darker green colour.

3 kommentarer:

  1. They look beautiful to me...I love it how the plant is hanging over the rail!

    nice work!

    SvaraRadera
  2. Nice flowers! I´ve got an award for you in my blog. :)

    SvaraRadera
  3. The first comment belongs to me,I realy do not know how it is possible that the name Thijs shows? I also want to tell you that i have a award for you on my blog,so come and pick it up!

    Regards,Sabiha

    SvaraRadera


Pioner